lessphp fatal error: failed to parse passed in variable @bodyBackground: lessphp fatal error: failed to parse passed in variable @bodyBackground: Invata sa privesti critica intr-un mod pozitiv | Centrul Fericirii lessphp fatal error: failed to parse passed in variable @bodyBackground:

Cautare …

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Articole
Blog
Noutăți
Știri
Uncategorized
Zone Centrul Fericirii

Invata sa privesti critica intr-un mod pozitiv

 

Una dintre cele mai mari frici este frica de a fi criticat. Ii poate opri pe oameni sa faca ce isi doresc cu adevarat in viata. Pentru ca foarte multi nu pot accepta remarcile negative venite din partea altora si teama de a fi refuzat/respins este foarte mare.

Dar daca vrei sa treci la actiune si sa faci exact ce iti doresti, critica este de neevitat. In acest caz, cheia este sa inveti cum sa interactionezi cu ea intr-un mod sanatos. Facand asta, teama se va micsora si va durea din ce in ce mai putin ideea de a fi criticat.

Iata 4 pasi simpli pe care poti sa ii urmezi atunci cand te lovesti de critica din partea celorlalti.

1. Nu raspunde imediat ce primesti un comentariu negativ  la adresa ta. Cand esti furios sau suparat, este bine sa te calmezi un pic inainte sa raspunzi. Respira de cateva ori adanc si ia-ti putin timp sa procesezi mesajul inainte de a spune ceva.

2. Asculta cu adevarat criticile. Ramai deschis si incearca sa iti dai seama in ce fel te poate ajuta acest mesaj. Intreaba-te: Este vreun lucru pe care pot sa il invat din aceste comenatrii negative? Este ceva de-aici pe care nu as vrea sa aud, dar care ar putea sa ma ajute sa imbunatatesc ceva la mine?

3. Adu-ti aminte ca de multe ori critica nu este despre tine. Unele remarci negative pot fi de ajutor. Altele sunt doar atacuri ale unor oameni care defuleaza pentru ca au avut o zi proasta, un an prost sau un job execrabil. Pentru a diminua agitatia din jurul acestor critici, de multe ori agresive intr-un mod care nu este constructiv, incearca sa fii intelegator si sa te gandesti ca cealalta persoana poate nu se simte bine in acel moment.

4. Raspunde sau renunta intr-un final. Indiferent de continutul criticii, dintr-un email, de exemplu, incearca sa ramai calm si amabil. Poti, eventual, sa mai adaugi una doua intrebari ca sa primesti un feedback mai specific. Si daca nu primesti raspuns sau iti raspund agresiv in continuare, atunci este timpul sa stergi mesajul si sa lasi situatia sa treaca.

No Comments Yet.

Leave a comment

Left Menu IconMeniu
Centrul Fericirii